بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نمایندگی تانزانیا

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از نمایندگی المصطفی در تانزانیا بازدید کردند.

دراین بازدید که هدف آشنایی با فعالیت‌های برون مرزی جامعه المصطفی بود، جناب آقای الوندی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ایران آقایان نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول، حسین پور نماینده مردم اسفراین، علیزاده نماینده مردم دامغان، آزادی خواه نماینده مردم ملایر و قهرمانی مسئول تشریفات مجلس با فعالیت‌ها و برنامه های آموزشی،فرهنگی وپژوهشی واحد خواهران و برادران المصطفی از نزدیک آشنا شدند.

پس از بازدید چند ساعته در نشستی که صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده منطقه ای المصطفی در تانزانیا، بروندی و مالاوی ضمن خیر مقدم به هیئت، گزارشی از وضعیت دینی و فرهنگی کشور تانزانیا و سپس از فعالیت‌های علمی و فرهنگی نمایندگی المصطفی نکاتی را بیان نمود.

پس از ارائه گزارش نمایندگان باالاتفاق اذعان داشتند ما تاکنون از نزدیک به عمق و گستردگی فعالیت‌های المصطفی اشراف نداشته و امروز با این بازدید نگاهمان به طور کل نسبت به المصطفی و تاثیرگذاری آن تغییر کرده است.

در ادامه آقای نوروزی که ریاست هیئت را بعهده داشت، طی سخنانی اظهار  داشت: از برنامه های بسیار عالی و ارزشمند المصطفی بی نهایت سپاسگزاریم. قطعا در کمیسیون‌های مختلف به ویژه در کمیسیون فرهنگی فعالیت‌های موثر برون مرزی المصطفی را انعکاس خواهیم داد.

در این دیدار ها حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مراسمات اربعین حسینی در واحد خواهران و برادران در جمع اساتید و دانش پژوهان به ایراد سخن پرداختند و به اهمیت علم آموزی تاکید کردند.