در مدرسه عالی خواهران نمایندگی گلستان برگزار گردید :

نشست صمیمی رئیس مدرسه عالی خواهران با طلاب خوابگاهی 

حجت الاسلام و المسلمین رهنما رئیس مدرسه عالی خواهران نمایندگی جامعةالمصطفی در گلستان در راستای سلسله نشست های فرهنگی-تربیتی با طلاب خوابگاهی، در نشستی صمیمانه با طلاب محترمه گفتگو کرد.

حجت الاسلام رهنما در این نشست با اشاره به روایتی از رسول‌خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم اظهار داشت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرماید؛ بهترین شما، خوش اخلاق ترین شما با خانواده است و من بهترین شما با خانواده هستم؛ چراکه جز کریمان زنان را تکریم نکنند و جز انسان‌های پست زنان را تحقیر ننمایند.

وی یادآور شد: نگاه اسلام و قرآن به زنان نگاه تبعیضی نبوده است و ما در جامعه المصطفی در پی آن هستیم که آینده درخشانی برای دخترانمان رقم بزنیم و رشد و بالندگی طلاب عزیز را شاهد باشیم.

حجت الاسلام رهنما در ادامه با بیان اینکه بالا بردن سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی عامل رشد و بالندگی طلاب محترمه است خاطرنشان ساخت: انتظار ما از شما جد و جهد وافر در کسب معارف والای الهی و اسلامی است.

رئیس مدرسه عالی خواهران در ادامه گفت: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در زمان جاهلیت برای اهمیت دادن ‌به مقام‌و جایگاه زنان بسیار توهین شنید، اما از موضع اسلام برای دفاع از زنان کوتاه نیامد.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند: مردان از دامن زنان به معراج می روند. پرورش و رشد مردان در گرو داشتن مادری موفق و اندیشمند است و دوام و استمرار و حرکت جامعه در راستای حرکت زنان است .

حجت الاسلام رهنما در پایان تصریح کرد: نوع پوشش و حجاب زنان در روند زندگی اجتماعی تاثیر گذار است و امیدوارم دختران ما نیز همچون فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در تمام مراحل زندگی به موفقیت دست یابند و در تمام مراحل علمی به بالندگی برسند .

این‌جلسه با پرسش و پاسخ طلاب به پایان رسید.