به میزبانی جامعةالمصطفی خراسان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی

نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی العالمیة به میزبانی نمایندگی خراسان با حضور رئیس این نمایندگی، مدیر کل دانش آموختگان المصطفی، مدیر کل روابط عمومی المصطفی و جمعی از مدیران و کارگزاران ارتباطات و بین الملل ستاد و نمایندگی‌های جامعةالمصطفی در مشهد آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس یوسف نژاد مدیر ارتباطات و بین الملل نمایندگی خراسان با معرفی اجمالی ابعاد کمی و کیفی فعالیت‌های نمایندگی المصطفی در خراسان اظهار داشت: توسعه شبکه برون سازمانی المصطفی در مشهد مقدس و استان خراسان ما را به محور فعالیت های بین المللی استان تبدیل نموده است.

وی افزود: امروز المصطفی خراسان به عنوان عضو اصلی شوراها و کمیسیون‌های تخصصی مراکز علمی و نهادهای فرهنگی به عنوان محل تشکیل میز دیپلماسی در استان اشناخته می شود.

مدیر ارتباطات و بین الملل نمایندگی خراسان ادامه داد: برخورداری از جایگاه ستادی و صفی نمایندگی خراسان در بدنه المصطفی، به حمدالله حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های متنوع صفی و ستادی را نظیر انعقاد تفاهم‌نامه‌ها، سامان‌دهی حضور میهمانان بین المللی در مشهد، فعالیت های حوزه تشریفات و گروه‌های میهمان بین‌المللی، پوشش اخبار و تولیدات رسانه‌ای، برگزاری همایش‌ها، اجلاسیه‌ها و کنگره‌های بین المللی، ساماندهی فعالیت های مبلغان و فارغ التحصیلان، راه اندازی قرارگاه‌های موضوعی و مناسبتی و …. در این نمایندگی ایجاد کرده است و لذا مدیریت مطلوب این ظرفیت‌ها، ‌نیازمند تقویت و توسعه ویژه چارت سازمانی این بخش در مشهد است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نژاد خاطر نشان کرد: همچنین در قرارگاه جهاد تبیین نمایندگی خراسان بیش از ۱۸۰۰ محتوا در قالب‌های مختلف تولید و در سایت جهاد تبیین برای استفاده عموم به ویژه طلاب غیرایرانی بارگذاری شده است.

در ادامه این نشست، دکتر علی الله اکبری با تأکید بر ضرورت برگزاری و تشکیل نشست‌های تخصصی به صورت دوره‎ای اظهار داشت: بررسی مسایل حوزه ارتباطات با حضور مدیران ارتباطات مراکز و هماهنگی و هم افزایی و انتقال تجارب در تصمیم گیری درست بسیار موثری است و از جمله اهداف این نشست است.

وی ضمن تشکر از میزبانی نمایندگی المصطفی در خراسان به تشریح برنامه های چهار روز نشست و اهداف آن پرداخت.

شایان ذکر است بخش دوم این نشست با توضیحات حجت الاسلام و المسلمین دکتر بکایی با موضوع بررسی سامانه‌های حوزه دانش آموختگان ادامه یافت.