در نمایندگی جامعةالمصطفی در تبریز برگزار شد؛

نشست هماهنگی ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی مقام معظم رهبری در تبریز

نشست هماهنگی ششمین کنگره همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرانی مقام معظم رهبری در تبریز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی اصفهانی دبیر علمی کنگره و حجج‌اسلام مسترحمی معاون دبیر علمی و موسوی دبیر اجرایی کنگره در تبریز برگزار شد.

در این جلسه دکتر الله‌اکبری مدیرکل روابط‌عمومی جامعه المصطفی و مدیر رسانه کنکره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خضرلو نماینده جامعةالمصطفی در تبریز و رئیس ششمین کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی مقام معظم رهبری و نیز آقایان فلاحی مدیر خبرگزاری المصطفی و نیک‌بخت مدیر اجرایی ششمین اجلاسیه کنگره در تبریز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خضرلو در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فرایند طرح‌ها و برنامه‌های ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی مقام معظم رهبری و هماهنگی‌های صورت‌گرفته در سطح استان، به دیدارها و جلسات اعضای اجلاسیه ششم با آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز، مدیرکل صداوسیمای استان، دانشگاه تبریز و… اشاره نمود.

رئیس ششمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی مقام معظم رهبری در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر پنل‌های تخصصی، گزارشی از فضاسازی‌های شهری، انجام امورات اجرایی، تشریفات و… ارائه نمود.

دکتر رضایی اصفهانی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته با اشاره به ناشناخته بودن چهره علمی و قرآنی مقام معظم رهبری در بین مردم و نسل جوان و فرهیخته بر اهمیت کار در این خصوص تاکید کرد. در ادامه نشست سایر مسایل علمی و اجرایی و رسانه‌ای با هم اندیشی اعضای کمیته علمی و اجرایی کنگره مورد بحث و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.