با مشارکت نمایندگی المصطفی برگزار شد؛

نشست علمی بررسی ابعاد نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی ملت فلسطین

نشست هم اندیشی علمی بررسی ابعاد و محتوای نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی حامی ملت فلسطین در بغداد، به زبان عربی و با حضور نماینده مقام معظم رهبری، سفیر کشورمان، نماینده جامعة المصطفی و جمعی از صاحب نظران، اندیشمندان، رؤسای دانشگاه ها، نویسندگان و اساتید دانشگاه و حوزه برگزار گردید.

این نشست با مشارکت نمایندگی مقام معظم رهبری دامت برکاته در عراق، نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران سه مرکز طراحی و برگزار شد.

اندیشمندان و صاحب نظران عراقی در این نشست که در محل سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی کشورمان در بغداد برگزار شد، ابعاد نامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دانشجویان آمریکایی حامی مردم مظلوم غزه و تاثیر آن بر قشر دانشجویان
غربی و حتی دانشجویان اسلامی را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده، نماینده المصطفی در عراق ضمن اشاره به معجزه طوفان اقصی اظهار داشت: طوفان الاقصی موجب نقش بر آب شدن نقشه های استکبار برای منطقه غرب آسیا با همراهی برخی حاکمان خودفروخته کشورهای اسلامی شد.
وی با اشاره به اشتهار و توسعه جبهه مقاومت پس از این اقدام، خاطرنشان کرد: منفور شدن اسرائیل و صهیونیزم در مهد لابی صهیونیستی آمریکا و اروپا از دیگر پیامدهای این رویداد بود.

نامه رهبر فلسطین عراق

نماینده المصطفی با اشاره به اینکه دانشگاه ییل که رئیس جمهور اسبق آمریکا از آن دانشگاه فارغ التحصیل شده است، در رأس دانشگاه های اعتراض کننده قرار دارد،‌ به تغییر وضعیت معرفتی آمریکاییان پرداخت و تاکید کرد:‌ با ارائه آمارهایی از تعداد شهدا و خصوصا تعداد شهیدان کودک و بانوان شهید در غزه مستندسازی شد، پرده های سانسور خبری و رسانه ای غرب کنار رفت و دانشجویان و آزادگان عالم با چهره واقعی و وحشی رژیم صهیونیستی مواجه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده با تاکید بر افزایش فشارهای جبهه مقاومت به پایگاه‌های نظامی استکبار جهانی در کل منطقه،‌ افزود: پر رنگ شدن همبستگی جهانی با فلسطینیان از جمله در دانشگاه‌های غرب تا شرق عالم علیه صهیونیزم جهانی یکی دیگر از دستاوردهای طوفان الاقصی است.

گفتنی است برای این هم اندیشی کتابی از سوی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در عراق در ۱۱۴ صفحه با عنوان «في الجهة الصحیحة من التاریخ» تدوین و ارائه گردید که مورد تمجید از سوی اساتید عراقی واقع شد.

نامه رهبر فلسطین عراق