یادداشت/ مجاهد شجاع، شاگرد مکتب سیدالشهداء

در شرایط حاضر، همه ما امانت دار این خون های ارزشمندی هستیم که به پای درخت تناور اسلام ناب ریخته شده است .

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت رهبر مجاهد، مخلص و پرافتخار اسلام، دبیرکل حزب الله، جناب سید حسن نصرالله طاب ثراه به دست باند جنایتکار وشقی ترین افراد روی زمين، امت اسلامی و آزادگان جهان را در اندوهی عمیق فرو برد .

این شاگرد مکتب تربیتی ائمه معصومین علیهم السلام وحضرت سیدالشهداء، امام حسین علیه السلام، عالمی بابصیرت وآگاه به زمان بود که سالهای متمادی در کنار یاران و همرزمان شهیدش مانند شهید عزیز، سردار سلیمانی،با مجاهدت شجاعانه در برابر شیاطین و قدرت های ظالم وستمگر با عزت و صلابت ایستادگی کرد وبه الگویی برجسته وماندگار برای آزادگان عالم، بویژه جوانان جهان اسلام تبدیل شده است .

این روحانی آگاه وحکیم و مدبر، نمونه‌ ای ممتاز از تربیت یافتگان اسلام ناب و مکتب امام خمینی ره بود که ذوب در ولایت فقیه و حامی ثابت قدم انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و سراسر عمر خویش را به جهاد فی سبیل الله وحمایت از مستضعفان و ستمدیدگان، صرف نمود.و در پایان هم خداوند متعال، مقام والای شهادت را به عنوان پاداشی بزرگ و بافضیلت برای این مجاهد خستگی ناپذیر قرار داد، اما در شرایط حاضر، همه ما امانت دار این خون های ارزشمندی هستیم که به پای درخت تناور اسلام ناب ریخته شده است .

لذا به حکم آیه شریفه قرآن کریم که فرمود «و لا تهنوا و لا تخرنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»، «سست نشوید و اندوهگین نباشید و شما برترید، اگر از مومنان باشید » راه روشن مقاومت با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تا تحقق پیروزی کامل و آزادی قدس شریف، ادامه خواهد داشت .
و به حول و قوّه‌ی الهی، پرچم این شهیدبزرگ توسط همرزمان و سربازان غیور اسلام برافراشته خواهد ماند و انتفام سخت خون به ناحق ریخته شده او از قاتلان جنایتکار صهیونیستی به طریق مقتضی گرفته خواهد شد.

این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام تقلید وحوزه های علمیه،امت اسلامی، کشورهای محور مقاومت بویژه لبنان و فلسطین و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض میکنم وبرای آن شهید بزرگ، نزد خداوند متعال، مقامی عالی درجوار ائمه معصومین علیهم السلام ویاران شهیدش، مسألت می نمایم .

معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی

محمد رضا صالح

۱۴۰۳/۰۷/۰۷