به همت اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی اصفهان؛

محفل انس با قرآن کریم در اصفهان برگزار شد

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، محفل انس با آیات الهی مجتمع آموزش عالی اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهایی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز و برجسته استانی، حجت الاسلام سرافراز برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین طاهایی در این محفل نورانی که پس از نماز ظهر و عصر و […]

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، محفل انس با آیات الهی مجتمع آموزش عالی اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهایی و تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز و برجسته استانی، حجت الاسلام سرافراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهایی در این محفل نورانی که پس از نماز ظهر و عصر و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط نذیر احمد یکی از دانش پژوهان این مجتمع آموزش عالی آغاز شد، ضمن اشاره به آیه کریمه ۷۲ سوره احزاب نکاتی را در تبیین امانت بزرگ خداوند به انسان بیان نموده، گزارشی از فعالیت های اداره قرآن و حدیث و تشکل قرآنی مجتمع آموزش عالی اصفهان ارائه و طلاب را دعوت به حضور پرشور در برنامه های قرآنی مجتمع نمود.

تلاوت زیبا و روحبخش قرآن کریم توسط قاری ممتاز و برجسته استانی، حجت الاسلام سرافراز پایان‌بخش برنامه‌های قرآنی این محفل نورانی بود.