هم اندیشی معاون آموزش نمایندگی گلستان با اساتید مدرسه عالی خواهران

جلسه هم اندیشی معاون آموزش نمایندگی جامعةالمصطفی در گلستان با اساتید خواهر مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه گلستان‌‌ به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام رهنما در این نشست با بیان این که رفتار تقریبی امام صادق (ع) با اهل سنت به عنوان بهترین الگو در زمینه تقریب مذاهب است، اظهار داشت: اساتید با الگو برداری از سیره اهل بیت علیهم السلام میتوانند تاثیر بسیار خوبی در انتقال معارف الهی داشته باشند و در این زمینه حضرت زینب(سلام الله علیها) میتواند، بهترین الگو باشد.

حجت الاسلام رهنما  ضمن اشاره به برخی  از ویژگی های بارز حضرت زینب(س) اذعان کرد: عقیله بنی هاشم؛ مفسر قرآن بودند و با برگزاری کلاس تفسیر در مدینه و کوفه به تشنگان معارف الهی علم آموزی میکردند.

معاون آموزش المصطفی نمایندگی گلستان افزود: از دیگر ویژگی‌های حضرت زینب(سلام الله علیها) صبر زیاد و سخنوری تواناست که نشان از  دانش آموختگی آن حضرت در  مکتب پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و حضرت علی(علیه السلام) و فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بود و همچنین مدیری توانمند در شرایط بحرانی بعد از قیام کربلا بودند.

وی یادآور شد: از ویژگیهای خاص زینب کبری(سلام الله علیها) آینده نگری ایشان بود که از مصادیق آن  شرط ضمن عقد با همسر خود _عبدالله ابن جعفر_ جهت همراهی با برادر و امام خود که  در نهایت با حضور حضرت زینب (سلام الله علیها) در کربلا و صحنه عاشورا؛ توانست با پیام رسانی اصولی؛ کاخ یزید را به لرزه در آورد و اهداف امام حسین علیه السلام در ابعاد مختلف محقق گرداند.

معاون آموزش المصطفی نمایندگی گلستان تصریح کرد:جامعه المصطفی یک نهاد علمی_تربیتی است و ارتقای سطح علمی بارویکرد تربیتی بسیار داری اهمیت است.

در ادامه  مدیران گروه‌های علمی، اساتید و کارشناسان نظرات و پیشنهادات آموزشی، تربیتی و پژوهشی خود را در جهت ارتقای سطح علمی و تربیتی طلاب ذکر کردند.

در پایان  حجت الاسلام رهنما با تاکید بر استفاده از نظرات اساتید در بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی طلاب اذعان کرد: اساتید مدرسه عالی خواهران با استفاده ابزارهای علمی با رویکرد معارفی میتوانند سبب رشد علمی ومعنوی  طلاب شوند و نقص ها و کمبودها در سایه همفکری رفع خواهد شد.