دیدار نماینده جامعةالمصطفی در استان گلستان با امام جمعه مینودشت

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان های مازندران و گلستان با حضور در شهرستان مینودشت با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام جمعه محترم شهرستان مینودشت در این دیدار، ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز جمعه و نیز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دفتر امام جمعه در سطح شهرستان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در شهرستان مینودشت، از تکثر اقوام و مذاهب در این شهرستان بعنوان فرصتی برای ارائه نمونه همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب یاد کرد و اظهار داشت : بحمدالله در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عمل به منویات امامین انقلاب، وحدت اسلامی و اخوت دینی در سطح کشور و خصوصا این استان به خوبی نهادینه شده و امیدواریم بیش از پیش شاهد به بار نشستن ثمرات این شجره طیبه باشیم.

وی همچنین از آمادگی جامعه المصطفی برای گسترش همکاری در حوزه های پژوهشی و فرهنگی و نیز برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی با موضوعات مذاهبی و وحدوی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی طی سفر به شهرستان مینودشت ضمن حضور در بین مردم این شهرستان و گفتگوی صمیمانه با ایشان، در مسجد روستای کلاسره (از توابع مینودشت) حضور یافت و در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت.