دیدار حجت الاسلام والمسلمین ایمانی با رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در گلستان

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی با حضور در نمایندگی المصطفی با حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی نماینده محترم جامعه المصطفی در استان های مازندران و گلستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که دوشنبه ۳۰ مردادماه برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا علیه السلام، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی در نمایندگی جامعةالمصطفی در گلستان پرداخت.

وی اظهار داشت: جامعة المصطفی العالمیه تحت اشراف مقام معظم رهبری و بر اساس اندیشه تقریب بین مذاهب، پرچمدار توسعه کمی و کیفی آموزش پژوهش محور تربیت مدار بر مبنای اصول دیرپای حوزوی و تراث ارزشمند اسلامی با بهره‌گیری از امکانات و روش‌های نوین در سطح بین الملل است.

وی از پیاده‌روی کاروان متشکل از طلاب این نمایندگی در اربعین حسینی در سالهای اخیر به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های اثر بخش و بدیع فرهنگی در این نمایندگی یاد کرد و از مساعی نهادهای مختلف در انجام این مهم تقدیر نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جامعه المصطفی، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نهاد فاخر الصطفی را از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد و بر ضرورت تعمیق همکاری های بین دو نهاد تاکید کرد  .