دیدار مدیرکل بین الملل کمیته امداد با رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت

 حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی در دیدار با مدیرکل بین الملل کمیته امداد امام خمینی(ره) به معرفی سیستم آموزش بلند مدت و مراکز صفی و نمایندگی ها و ظرفیت های رشته ای جامعة المصطفی پرداخت.

وی سیستم آموزش کوتاه مدت را بر خلاف آموزش های بلند مدت دارای وجوه تمایز و ویژگی های خاص عنوان نمود و افزود: مدت زمان دوره های مؤسسه بر اساس نوع و میزان آموزش ها متفاوت است.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی به نحوه پذیرش فراگیران غیر ایرانی در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت اشاره نمود.

وی بر هم افزایی و تعامل در بعد بین الملل تأکید کرد و افزود: آمادگی وجود دارد که در هر زمینه ای تفاهم نامه فی مابین وجود دارد به ایفای نقش بپردازیم.

مهندس صفاری مدیر کل بین الملل کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن ابراز خرسندی از این فرصت و ظرفیت مؤسسه آموزش های کوتاه مدت فعالیت ها در بعد بین المللی، توانمندسازی خانواده و اشتغال کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه را معرفی نمود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به انعقاد تفاهم نامه و ارتباط گیری با مؤسسات و سازمان ها اشاره و بر هم افزایی بین کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه و مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعة المصطفی تأکید نمود.

وی همچنین اعلام آمادگی نمود در بحث تفاهم نامه همکاری و از ظرفیت های مؤسسه آموزش های کوتاه مدت استفاده گردد.