دیدار نماینده جامعة المصطفی با تنی چند از ائمه جمعه استان گلستان

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران با حضور در دفاتر ائمه جمعه محترم شهرهای آق قلا و نوکنده با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی مازندرانی در دیدار با حاج آخوند عبدالرزاق رهبر، امام جمعه محترم آق قلا به تشریح اقدامات جامعةالمصطفی در ترویج اندیشه تقریب و وحدت عینی و عملی امت اسلامی پرداخت  و از همراهی و همکاری علمای اهل سنت استان در این حوزه تقدیر نمود.

وی همچنین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ریاحی از اساتید نمایندگی گلستان و امام جمعه محترم نوکنده ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در سنگر امامت جمعه، به تشریح بخشی از فعالیت های نمایندگی جامعةالمصطفی در گلستان بعنوان صف تخصصی مذاهب اسلامی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، تربیتی و تهذیبی پرداخت.

در این دیدارها که با حضور آقایان ترابی و میچقانی از مدیران ستادی المصطفی و حجت‌الاسلام والمسلمین برارپور رئیس مرکز آموزشی مهارتی بیان برگزار گردید، ائمه جمعه آق قلا و نوکنده نیز هریک ضمن آرزوی توفیق برای کارگزاران جامعه المصطفی و ابراز خرسندی از توسعه کمی و کیفی فعالیت های نهاد فاخر المصطفی در استان مازندران، نسبت به ضرورت همکاری دستگاه های علمی و اجرائی استان با جامعةالمصطفی تاکید کردند.