تقدیر از مساعی سفیر جمهوری اسلامی ایران در داکار

تکریم و تقدیر از مساعی سفیر جمهوری اسلامی ایران در داکار با حضور مدیران و استادان نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال انجام شد.

با اهدای لوح و هدايايي نمادین از سوی مدیریت و اساتید نمایندگی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر دهشیری سفیر محترم کشورمان در داکار، در پایان دوره ماموریت ایشان، تجلیل به عمل آمد.

در فرازی از متن لوح سپاس و تقدیر استادان المصطفی به دکتر دهشیری آمده است: “خدمات خالصانه و اثرگذار شما در حوزه دیپلماسی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سنگال، علاوه بر توسعه دوستی میان دو ملت و دولت ایران و سنگال، در حوزه توسعه علم و فرهنگ اسلامی نیز به عنوان استاد فرهیخته دانشگاهی، موجب ارتقای جایگاه نمایندگی جامعة المصطفی در منطقه گردیده است”.

همچنین در این مراسم، دکتر دهشیری با قدرشناسی و تشکر از استادان و مدیران نمایندگی، حضور و فعالیت جامعة المصطفی العالمية در سنگال را ظرفیتی بزرگ و فرصتی ارزشمند برای بالندگی علمی و معرفتی جامعه مخاطب و به ویژه جوانان تشنه معارف اسلام ناب در منطقه دانست و بر همدلی و همکاری موثر و سازنده میان سفارت و نمایندگی المصطفی در دوره جدید پیش رو نیز تاکید نمود.