نخستین گردهمایی خانواده فاطمی ویژه کارکنان و خانواده‌های مرکز خرید کوثر

 نخستین گردهمایی خانواده فاطمی ویژه کارکنان و خانواده‌های مرکز خرید کوثر در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضوی، رئیس هیئت‌مدیره مرکز خرید کوثر، صبح امروز در نخستین گردهمایی خانواده فاطمی ویژه کارکنان مرکز خرید کوثر، ضمن تبیین اهداف و رویکردهای اقتصادی مرکز خرید کوثر، اظهار داشت: تأسیس فروشگاهی در تراز فروشگاه اسلامی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز خرید کوثر است.

 وی ایجاد حس اعتماد و امنیت خرید و همیاری در ارائه خدمات مختلف اجتماعی از جمله کمک به نیازمندان را از مهم‌ترین اهداف مرکز خرید کوثر برشمرد و اذعان داشت: نگاه دینی، فرهنگی و مذهبی مهم‌ترین پایه شکل‌گیری مرکز خرید کوثر است.

 رئیس هیئت‌مدیره مرکز خرید کوثر یادآور شد: نخستین گردهمایی خانواده فاطمی باهدف ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها، تقویت انگیزه همراهی و همیاری و نیز قدردانی و تجلیل از زحمات همکاران و همسران به‌عنوان پشتیبان فعالیت‌ها برگزار شده است.

 وی کار در مسیر تجلی دین و فرهنگ دینی از جمله حوزه‌های علمیه و جامعه المصطفی را افتخاری بزرگ دانست و یادآور شد: آشناسازی فرزندان با رویکردهای ارزشمند والدین در خدمت به دین و جامعه و همراهی ایشان از مهم‌ترین رویکردهای این گردهمایی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضوی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت زندگی شاد، آرام و الهی به مثلث عشق فاطمی اشاره نمود و اذعان داشت: صداقت، تعهد به خود و خدا و اطاعت و محبت نسبت به همسر سه‌پایه اصلی زندگی شاد، آرام، الهی و بدون تعارض است.