گردهمایی بزرگ خانواده فاطمی نمایندگی جامعه المصطفی در گلستان 

همزمان با ایام موفور السرور ولادت امام جواد و امیرالمومنین علیهما السلام و در آِستانه روز پدر، دومین گردهمایی بزرگ خانواده فاطمی جامعه المصطفی نمایندگی گلستان با حضور همکاران ارجمند و خانواده ها برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف تقویت روحیه نشاط و تعمیق ارتباط متقابل خانواده‌ بزرگ المصطفائیان با رسالت‌های جامعه المصطفی برگزار گردید، برنامه های مفرح و متنوعی برای شرکت کنندگان اجرا گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی نماینده محترم المصطفی در استان های مازندران و گلستان در این همایش طی سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام و خیرمقدم به خانواده های محترم کارگزاران جامعه المصطفی، با استناد به آموزه‌های امام علی(ع) به تبیین عناصر اثرگذار در تعالی خانواده پرداخت و اظهار داشت: پنج سجیه اخلاقی وجود دارند که اگر به زندگی انسان وارد شوند، حیات آدمی به حیات طیبه قرآنی نزدیک خواهد شد.

وی در تبیین این پنج عنصر خاطرنشان کرد: اولین عنصر صداقت و راستی به معنای گسترده آن و عدم دروغ و ناراستی است؛ دوم امانت داری و پایبندی به عهد و پیمان، سوم تواضع و فروتنی، چهارم قناعت و پنجم تقوا.

رئیس نمایندگی گلستان با اشاره به ضرورت بکاربستن تعالیم معنوی و انسان ساز اخلاقی در زندگی مشترک تصریح کرد: امانت داری و درستكارى و در كنار آن صدق و راستگويى دو اصل بسيار مهم از آموزه هاى دينى است كه نه تنها در قرآن مجيد و روايات اسلامى بازتاب بسيار وسيعى دارد؛ بلكه جزء اساسى ترين تعليمات همه انبياء بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین آشناسازی خانواده‌ المصطفائیان با رسالت سنگین همکاران و ایجاد علقه سازمانی بین همکاران و خانواده‌ها را از اهداف این گردهمایی برشمرد و بر تکرار این برنامه در فواصل زمانی کوتاهتر تاکید نمود.