شرکت المصطفائیان گلستان در اجتماع عظیم سوگواری برای«شهید جمهور»

اجتماع عظیم سوگواری برای «شهید جمهور» آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در مصلی وحدت گرگان و به دعوت آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این مراسم به تلاش ۴۵ ساله دشمنان برای معرفی ایران به عنوان یک کشور منزوی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور افزون بر حدود ۵۰ هیات خارجی در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی نشان می‌دهد سیاست‌های مستکبران دنیا برای منزوی‌کردن ایران با شکست مواجه‌شده است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عنوان کرد: مردم ایران رئیس جمهوری ممتاز، خدوم، صادق، پرتلاش، بی‌ادعا و حلال مشکلات را از دست دادند و تحمل چنین فراقی برای همه مردم سخت و جانکاه است.

وی یاد شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را گرامی داشت و گفت: او انسان توانمندی بود و فعالیت‌های چشمگیری را در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی داشت، همچنین دیگر سرنشینان بالگرد نیز انسان‌های خدوم و صادق بودند که داغ فراق آنها سخت است.

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: در استان گلستان گره‌های چندین ساله وجود داشت که باز نمی‌شد، اما در سفر اول رئیس جمهور به گلستان تقریبا گشوده شد و در سفر دوم مورد پیگیری قرار گرفت، این روند مثبت نه تنها در استان گلستان که در سایر سفر‌های استانی شهید رئیسی نیز تکرار شد.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: در حادثه اخیر حتی کسانی که از لحاظ نگاه سیاسی با شهید رئیسی هم‌راستا نبودند به بزرگی این حادثه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید خستگی‌ناپذیر و پرکار بود، یادآور شد: چهره ملت ایران و منطقه در فراق جمهور شهید چهره اشک‌آلود، محزون و غمگین است، اما در این مواقع باید دست به دامن قرآن کریم و سپس بیانات پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و اولیای دین شویم، قرآن کریم در همه شئون برای ما راهگشا است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه همیشه در درون سختی‌ها، آسانی است، تصریح کرد: این یک سنت الهی است و اگر ملتی می‌خواهد پیشرفت کند باید سختی‌ها را تحمل کند چراکه سختی‌ها و مشکلات راهگشای آسانی‌ها است.